مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا (ع)

اداره خدمات عمومی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اداره خدمات عمومی


مسئول خدمات عمومی

نام و نام خانوادگی:

محمد نبی بهرام زاده

سمت:

مسئول واحد تجهيزات پزشكي

تحصيلات:

کارشناس

تلفن:

2163

شماره مستقیم:

38022146
آدرس پست الکترونیک: BahramzadeMN1[at]mums.ac.ir

کد واحد:3-23600

سطح سازمانی

  معاونت

  مدیریت
  اداره
  واحد
حوزه
  مدیر عامل،ریاست
  معاونت آموزش و پژوهش
معاونت توسعه مدیریت و منابع
  معاونت درمان
حوزه مدیریت
  مدیریت برنامه ریزی، ارزیابی و اطلاعات بیمارستانی
  مدیریت منابع انسانی
  مدیریت امور مالی
مدیریت پشتیبانی
  مدیریت خدمات پرستاری

 


 

 

شرح وظایف واحد

 

 

  •      برنامه ریزی برای تحقق اهداف اداره شامل پیش بینی و تدوین برنامه ها و اقدامات لازم در حوزه ي واحد هاي نقليه، فضاي سبز، لندري، مخابرات و خياط خانه
  •       شناسایی و گروه بندی فعالیت ها، تعیین اختیار و مسئولیت های گروه های کاری و ایجاد هماهنگی بین وظایف و فعالیت های مختلف حوزه های زیر مجموعه
  •       ایجاد ارتباط و تعامل مناسب در اجزاء انسانی حوزه تحت سرپرستی در جهت ایجاد انگیزه و تشویق کارکنان و جلوگیری از تعارض
  •       ارزیابی عملکرد حوزه های مختلف تحت پوشش و مقایسه آن با هدف های از پیش تعیین شده و اصلاح احتمالی عملکردها با توجه به اهداف کلی بیمارستان
  •       ایجاد شرایط لازم برای بروز خلاقیت و پیدایش اندیشه های نو در حوزه ي واحد هاي تابعه
  •        برآورد دقيق نيروي انساني متخصص، تجهيزات و امكانات مورد نياز و موجوددراداره و نظارت، ارزيابي و كنترل بر:

حسن اشتغال، حسن استفاده و پيشرفت آموزشي نيروي انساني در واحد هاي تابعه
نگهداري و پشتيباني تجهيزات و امكانات

  •       نظارت و كنترل بر تهيه و تدوين، اجرا و پايش برنامه هاي عملياتي واحد هاي تابعه
  •       نظارت بر نحوه ي اجراي استانداردهاي اعتباربخشي و مطالبات سازمان هاي بالادستي در واحد هاي تابعه
  •       نظارت و كنترل بر تهيه و تدوين، اجرا و پايش بودجه ي سالانه واحد هاي تابعه
  •       نظارت و كنترل بر برگزاري جلسات درون بخشي واحد هاي تابعه و مشاركت فعال در اين جلسات
  •       نظارت و ارزشيابي مستمر كادر تحت سرپرستي از نظر معيارهاي شغلي و اخلاقي كاركنان و انطباق با موازين شرع


روابط درون سازمانی

  •  خدمات پرستاری:  تهيه و تنظيم برنامه كاري و كنترل هاي داخلي نيروهاي خدماتي / همکاری در نیازسنجی نیروهای خدمات در بخش ها
  • امور اداری کارکنان:   هماهنگی جهت امور اداری کارکنان خدمات عمومی
  • بهداشت محیط:  هماهنگي جهت كنترل موارد بهداشتي و لزوم استفاده از دستورالعمل هاي مربوطه
  • مدیریت پشتیبانی:  نظارت و و حمايت در خصوص وظايف محوله به اداره خدمات عمومي و واحد هاي تابعه
  • سوپروایزر آموزشی:  هماهنگي در خصوص برگزاري كلاس هاي دوره اي مورد نياز براي نيروهاي خدماتي
  • امور انبارها: تامين اقلام مورد نياز
  • امور قراردادها:  هماهنگي، رسيدگي و بررسي قراردادهاي واحدهاي برون سپاري شده تابعه اداره خدمات عمومي
  • طبخ و توزیع غذا:  هماهنگي جهت ارائه سرويس هاي غذايي مورد نياز نيروها

روابط برون سازمانی

 

  • شهرداری(سازمان فردوس ها):  هماهنگي جهت امور مربوط به فوتي ها و ساير موارد مشابه نظير اعضاي بدن،جنين مرده و ...
  • پزشکی قانونی:  هماهنگي در خصوص گزارشات لازم جهت صدورگواهي فوت