 |
حراست واحد ها زیر نظر دفتر مرکزی حراست دانشگاه عمدتاً در چهار حوزه کاری فعالیت می نمایند :
1.حفاظت فیزیکی 2. حفاظت اسناد 3. حفاظت پرسنلی 4. حفاظت فناوری اطلاعات
مدیریت حراست دانشگاه درراستای حفاظت وحراست از ارزشهای والای نظام ،حفظ نظم و انسجام درمجموعه دانشگاه وجلوگیری ازانحراف وتخلف در امور اجرایی و دردیگرزمینه ها ،ایجادشده است .
|
|
|
|
|
حفاظت فیزیکی:
|
|
|
|
|
|
|
1- |
تهیه طرحهای حفاظتی و صدور دستورالعملهای لازم و نظارت بر اجرای آنها |
|
|
|
|
|
2- |
کنترل تردد کارکنان و ارباب رجوع به بیمارستان، تاسیسات و اماکن طبقه بندی شده |
|
|
|
|
|
3- |
کنترل بر نصب و نظارت بر دوربین های مداربسته |
|
|
|
|
|
4- |
صدور مجوز تردد خودرو |
|
|
|
|
|
5- |
نظارت، آموزش و کنترل بر عملکرد نگهبانان |
|
|
|
|
|
6- |
نظارت بر اموال منقول و غیرمنقول بیمارستان
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
حفاظت پرسنلی: |
|
|
|
|
|
|
1- |
ایجاد دبیرخانه محرمانه و دریافت و ثبت و صدور کلیه نامه های طبقه بندی شده |
|
|
|
|
|
2- |
نگهداری اسناد طبقه بندی شده و نظارت بر حسن اجرای فرآیند مکاتبات محرمانه |
|
|
|
|
حفاظت اسناد : شناسایی عناصر متعهد و تلاشگر و زمینه سازی جهت رشد آنان
بررسی صلاحیت و اعلام نظر جهت تصدی و انتصاب افراد در مشاغل حساس براساس شناسایی تخلفات، زمینه ها و مکانیزم انجام آن جهت ارائه به مراجع ذی ربط ، جمع آوری و اطلاع رسانی اخبار اعم از (سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی) و انعکاس آنها به مدیرین و مراجع ذیصلاح
ارائه مشاوره امنیتی و خدمات اطلاعاتی لازم به بالاترین مقام اجرایی
بررسی مشکلات ارباب رجوع
|
|
|
|
|
|
|
|
حفاظت IT: |
|
|
|
|
|
|
1- |
تهیه طرحهای حفاظتی و صدور دستورالعملهای لازم جهت حفاظت از نحوه نگهداری سیستمهای سخت افزاری و نرم افزاری |
|
|
|
|
|
2- |
آموزشهای لازم به منظور چگونگی حفاظت داده ها به کاربران سیستم های Web، Wan ، Lan |
|
|
|
|
|
3- |
آموزش حفاظت نیروی انسانی در مقابل رایانه و بالعکس
|
|
|
|
|